Τροφές πλούσιες σε βιταμίνη Α για λαμπερή επιδερμίδα

Τροφές πλούσιες σε βιταμίνη Α για λαμπερή επιδερμίδα

Πρόκειται για μια βιταμίνη «κλειδί» για νεανική και όμορφη επιδερμίδα, χωρίς ακμή και χωρίς κοκκινίλες και αποχρωματισμούς. Ποιες  TOP 6 τροφές, όμως, είναι πλούσιες σ΄ αυτό το ισχυρό αντι-οξειδωτικό;

1. Καρότα: πλούσια σε βήτα-καροτίνη, που είναι μια μορφή της βιταμίνης Α. Επίσης πλούσιας σε βιταμίνη C, μαγνήσιο, ίνες και είναι ιδανικό σνακ για το απόγευμα μιας και δεν έχει πολλές θερμίδες!

2. Γλυκοπατάτες: 1 μόνο γλυκοπατάτα καλύπτει πάνω απ΄ το 100% της ημερήσιας ανάγκης σου σε βιταμίνη Α. Επίσης, είναι πολύ πλούσιες σε ίνες και κάλλιο.

3. Goji Berries: ¼ φλ. από αυτό το superfood καλύπτει πάνω απ΄ το 1000% της ημερήσιας ανάγκης σου σε βιταμίνη Α. Ταυτόχρονα είναι πλούσια σε αμινοξέα, φυτικές ίνες και μας γεμίζουν ενέργεια!

4. Πεπόνι: μιας και έρχεται η εποχή του, εκμεταλλεύσου το. Τα πεπόνια έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε νερό, χαμηλή σε ζάχαρη ενώ παράλληλα ενυδατώνουν την επιδερμίδα σου.

5. Σπανάκι: εκτός του ότι είναι πολύ νόστιμο και πρέπει να το δοκιμάσεις ωμό σε σαλάτα, είναι επίσης πλούσιο σχεδόν σ΄ όλες τις βιταμίνες και τα ιχνοστοιχεία που μπορείς να φανταστείς! Καλύπτει το 100% της ημερήσιας ανάγκης σου σε βιταμίνη Α σε μόλις 1 φλιτζάνι.

6. Spirulina: αυτό το φύκι είναι θαυματουργό και καλύπτει 880% της ημερήσιας ανάγκης σου σε βιταμίνη Α. Καλύπτει επίσης το 150% των αναγκών σου σε Βιταμίνη Β12, 80% σε σίδηρο και έχει περισσότερη πρωτεΐνη από ένα κομμάτι κόκκινο κρέας.

Πηγή:http://www.misswebbie.gr

images (6)

 

loading...

Sintayes.gr,

Συνταγή: Τροφές πλούσιες σε βιταμίνη Α για λαμπερή επιδερμίδα

 

Απαντήστε

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν κοινοποιείται.