Σολομός με κρούστα μουστάρδας με 2 υλικά, 3 κινήσεις σε 15′

Σολομός με κρούστα μουστάρδας με 2 υλικά, 3 κινήσεις σε 15′

Μια πολύτιμη φανταστική τροφή  με 3 κινήσεις  έτοιμο σε 15′.  Σολομός ένα ψάρι με τεράστια  διατροφική αξία και οφέλη για την υγεία μας.  Μας  χαρίζει υγιές δέρμα, ισχυρό ανοσοποιητικό σύστημα, γερή καρδιά και μυαλό  και είναι επίσης μια από τις καλύτερες πηγές των απαραίτητων για τον οργανισμό, ωμέγα-3 λιπαρών οξέων. Συμβάλει στη πρόληψη του καρκίνου, την υγεία των ματιών. O «δικός» σας σολομός είναι ένα έδεσμα πολύτιμο για την υγεία σας και ασφαλώς πιο υγιεινός από τον έτοιμο.  

Υλικά συνταγής

  • 4 φέτες φρέσκο σολομό
  • Μουστάρδα με κόκκους [σπόρους] *

Εκτέλεση συνταγής

  1. Πλένουμε τις φέτες σολομού, τις στεγνώνουμε με χαρτί κουζίνας και τις βάζουμε σε ένα ταψάκι με λαδόκολα.
  2. Παίρνουμε ποσότητα της μουστάρδας με κόκκους [τη βρίσκεις στα μεγάλα σούπερ μάρκετ] και αλείφουμε το σολομό -μόνο από πάνω-. Δεν αλατίζουμε διότι η μουστάρδα περιέχει αλάτι.
  3. Τοποθετούμε το ταψί στο μέσο του φούρνου τον οποίο έχουμε προθερμάνει στους 190 βαθμούς στο Grill και ψήνουμε -χωρίς να αναποδογυρίσουμε το σολομό- για 10-15 λ .Σερβίρετε και απολαύστε τον με σαλάτα της αρεσκείας σας.

 

*Μουστάρδα με κόκκους: Μια μουστάρδα φτιαγμένη από ολόκληρους σινανόσπορους, ξύδι κρασιού, αλάτι, ζάχαρη, οξέα τροφίμων και αρωματικά φυτά και μπαχαρικά. Το συγκεκριμένο είδος μουστάρδας, διακρίνεται για την πυκνότητα τη νοστιμιά του και την απαλή γεύση του.

loading...

Sintayes.gr,

Συνταγή: Σολομός με κρούστα μουστάρδας με 2 υλικά, 3 κινήσεις σε 15′

 

Απαντήστε

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν κοινοποιείται.