Χάμπουργκερ με μπιφτέκι λαχανικών νηστίσιμο χωρίς λάδι

Χάμπουργκερ με μπιφτέκι λαχανικών νηστίσιμο χωρίς λάδι

Μια συνταγή για ένα πολύ νόστιμο, νηστίσιμο Χάμπουργκερ με μπιφτέκι λαχανικών χωρίς λάδι. Ένα χορταστικό χάμπουργκερ για όσους νηστεύουν αλλά και όσους επιθυμούν μια εύγευστη και υγιεινή διατροφή.

Υλικά συνταγής

  • Για τα μπιφτέκια:
  • 4 πατάτες
  • 4 κρεμμύδια
  • 4 καρότα
  • 1 φλ. τσαγιού καρύδια τριμμένα στο μούλτι
  • λίγο δυόσμο
  • λίγο μαϊντανό ή άνηθο
  • αλάτι πιπέρι κύμινο
  • τριμμένη φρυγανιά [όση χρειαστεί]
  • Για το χάμπουργκερ:
  • ψωμάκια για χάμπουργκερ
  • μαρούλι ή σαλάτα  ή σπανάκι
  • ντομάτα, κρεμμύδι, τουρσί, μανιτάρια
  • κετσαπ, μουστάρδα

Εκτέλεση συνταγής

  1. Για τα μπιφτέκια: Βράζετε τις πατάτες και τα καρότα σε αλατισμένο νερό μέχρι να μαλακώσουν. Τα στραγγίζετε, τα κόβετε σε χοντρά κομμάτια και τα χτυπάτε στο μούλτι μαζί με τα μπαχαρικά  μέχρι να λιώσουν.
  2. Αδειάζετε το μείγμα σε ένα μπολ και προσθέτετε όλα τα υπόλοιπα υλικά και τα κρεμμύδια, τα οποία επίσης έχετε τρίψει στο μούλτι. Αλατοπιπερώνετε και προσθέτετε σταδΑικά ζυμώνοντας, τόση τριμμένη φρυγανιά, όση χρειάζεται, ώστε το μείγμα σας να σφίξει και να μπορείτε να το πλάσετε.
  3. Σκεπάζετε το μείγμα και το αφήνετε να κρυώσει καλά στο ψυγείο. Πλάθετε προσεκτικά τα μπιφτέκια και τα περνάτε πάλι από τη φρυγανιά πάνω κάτω. Βάζετε τα μπιφτέκια λαχανικών σε ταψί το οποίο έχετε στρώσει με αντικολλητικό χαρτί και τα ψήνετε και από τις δύο πλευρές, στους 200 βαθμούς για περίπου 30 λεπτά.
  4. Για τα χάμπουργερ: Κόβετε τα ψωμάκια χάμπουργκερ στη μέση, βάζετε λίγο κέτσαπ, λίγη ψιλοκομμένη σαλάτα, άλλα υλικά αρεσκείας σας, το μπιφτεκάκι λαχανικών, λίγη μουστάρδα και σκεπάζετε με το άλλο ψωμάκι.

veg-burg

dietup.gr

loading...

Sintayes.gr,

Συνταγή: Χάμπουργκερ με μπιφτέκι λαχανικών νηστίσιμο χωρίς λάδι

 

Απαντήστε

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν κοινοποιείται.